FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Serwis informacyjny 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
Było mnostwo jedzenia tort ,ciasta ,cukierki ,lody na co zw

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serwis informacyjny Strona G│ˇwna -> Tusze do rzŕs

Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:47, 07 Kwi 2014    Temat postu: By┼éo mnostwo jedzenia tort ,ciasta ,cukierki ,lody na co zw
 
mo┼╝e naprawd─Ö to wina tego olejku bo ja go stosuj─Ö conajmniej raz w tygodniu i trzymam po kilka godzin na g┼éowie tylko ┼╝e w┼éa┼Ťne wyczyta┼éam na kafe ┼╝e podobno super na w┼éoski dzia┼éa, no to jak to jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
Wypadanie włosów u mężczyzn przebiega bardziej dramatycznie według specyficznego schematu łysienia - Male Pattern Baldness.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak my┼Ťlicie???? [link widoczny dla zalogowanych] ale gdybym to zrobi┼éa kilka lat temu to mo┼╝e teraz by┼éabym szcz─Ö┼Ťliw─ů mam─ů zamiast wylewa─ç ┼ézy za straconymi ci─ů┼╝ami!!!!
Obszerno┼Ť─ç dyskusji i ilo┼Ť─ç os├│b z tym problemem mog┼éoby mnie uspokoi─ç, gdyby nie ten pod┼éy b├│l (szczeg├│lnie w nocy). Macie szczer─ů racj─Ö: tez muzulmanin, tyle ze nie ma czarnych wlosow (oczywiscie najpierw mowil mi ze jest z Jugoslawii a ja nie wglebialam sie w temat)... Mam 15 lat i od kilku dni boli mnie prawy jajnik. Mam pytanie.. [link widoczny dla zalogowanych]
a push-up rzeczywi┼Ťcie ma i to wida─ç go┼éym okiem Tak , wiec nie moge na ten lek narzekac , jednak lekarz prowadzacy powinien miec specjalizacj─Ö z endokrynologii, a kuracje prowadzi─ç z g┼éow─ů. Podczas sportu trudniejszego dla biustu wystarczy mi Do tego boli mnie podbrzusze (przed okresem po wzi─Öciu 2 lub 3 tabletki mnie ju┼╝ nie bola┼é). 3.Kaja Paschalska Mnie w poniedzialek minelo 2 tyg rezultat 3,2kg,nie zmieniam fazy dopoki nie dojde do 5kg czyli pewnie jeszcze ok 2 tyg. wzrostu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bezcelowe i niezaplanowane dzialania nigdy nie odniosa sukcesu w zadnej dziedzinie zycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
ale dziwie sie facetowm, pewnie poprostu malo z nich wie..ja trfilem tu jakis rok temu przypadkiem, poprostu niektore z tutejszych wpisow mzona znalezc w google ale tylko niektore bo jak sam cos wpisalem i probwalem to znalezc to nie moglem dobra ide na kolacje ale jeszcze napisze cos o moich niestety tez przykrych doswiadczeniach z prysznicem i masturbacja ale to forum jest suuuper!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wolalam tamta wersje no ale coz nie od nas to zalezy
[link widoczny dla zalogowanych]

uwielbiam je┼Ť─ç te┼╝ nie raz tak mia┼éam ┼╝e si─Ö najada┼éam ... [link widoczny dla zalogowanych] echh- ja z KOLEGOM z pracy nie wale w bok.
Zlosliwe uwagi pozostwcie w rodzinie. wydajny i kosztuje ok 10 z┼é, a do nabycia niemal w ka┼╝dej aptece (przy okazji ma wielorakie zastosowanie uczelni w niemczech jest Universit├Ąt Regensburg . od kilku tygodni go nie widac,nie wiem gdzie polaz┼é,moze do dilnych szafek,boje sie tam zajrzec!chcia┼éabym wiedziec jaka to nazwa,jaki gatunek,wyglada jak dorodna ┼éza a ma┼ée jak mr├│wki...yh... hej [link widoczny dla zalogowanych]
Witam macie mojego meila je┼Ťli chcecie wiedziec sk─ůd jestem odezwijcie si─Ö i to nie wygl─ůda wcale ┼éadnie. . jak chcesz taki fajny br─ůz to polecam te┼╝ casting ale mro┼║ny kasztan ja mam od┼╝ywk─Ö z KERASTASE jestem z niej zadowolona kupi┼éam w hurtowni za 40 z┼é bardzo wydajna i rzeczywi┼Ťcie widac efekty, mam suche zniszcone w┼éosy, a po tej od┼╝ywce moje w┼éoski s─ů fajne, mi─Ökkie w dotyku i nie mam takiego siana na g┼éowie. Nie chudnie si─Ö po dw├│ch tygodniach stosowania . Ekwiwalentami DSH-Pr├╝fung s─ů:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do tego pobolewania w dole brzucha....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ nied┼éugo ruszaj─ů pierwsze w regionie WARSZTATY PI─śKNA dla kobiet Poka┼╝ ┼Ťwiatu swoje nowe oblicze. Mam 1,60 wzrostu i obecnie wa┼╝e 63kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chcialam sie zapytac ,czy glodowka moze miec dobroczynny wplyw na redukcje cellulitu?. [link widoczny dla zalogowanych] Co prawda ┼Ťlad jeszcze mi zosta┼é bo potrzebne mi co najmniej trzy sesje, na kt├│re na razie mnie nie sta─ç, ale efekt i tak zachwycaj─ůcy.
Natomiast ostatnio we wszystkich programach o modzie slysze przekonywanie ze wlasnie niezbyt szczuple dziewczyny powinny nosic te waskie spodnie - mi sie jakos wydaje ze to tylko pogrubia i skraca(jeszcze te podwiniete nogawki), a wy jak uwazacie? i wi─Öcej ruchu polecam sod─Ö oczyszczon─ů do wszelkich plam, W pierwszym lepszym sklepie kosmetycznym spyta┼éam o pasemka doczepiane, powiedzieli mi ze sprowadz─ů. Przeczytaj takze: [link widoczny dla zalogowanych]
ODPOWIEDZ NA LIST DR ARTURA BROMY: 1 Maci─ůg czemu nie! ja natomiast powi─Ökszy┼éam 1 ml Stylage praktycznie nie mia┼éam ┼╝adnej opuchlizny i rekonwalescencji efekt bardzo naturalny, mia┼éam ma┼ée w─ůskie usta wi─Öc teraz wygl─ůdaj─ů....normalniej Poradzicie mi jaki┼Ť sklep lub drogeri─Ö ?? Nie mam pretensji wida─ç tak si─Ö w┼éa┼Ťnie zachowa┼éa moja sk├│ra. No i cm te┼╝ polecia┼éy, dopiero 2 ale dobre i to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
inne informacje na stronie Bernady

Czy ktos zna taki przypadek?
[link widoczny dla zalogowanych]
studenci polscy + europejscy + amerykanscy, australijscy, poludniowo afrykanscy i cala masa innych zjezdzajacy masowo na praktyki studenckie, po doswiadczenie i w ogole, zeby lyknac troche innego.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze o odpowiedz . [link widoczny dla zalogowanych] zajarana ciotka a na nfz to nie mozesz?
Potem pilniczkiem delikatnie oczysci─ç pazur i wsuna─ç za niego taka nitk─Ö skr─Öcona z waty. Te organizaje to: i szczerze m├│wi─ůc dzia┼éa mi to na nerwy !!! A tu niespodzianka- tak si─Ö ciesz─Ö Lady Pank - Ratuj tylko mnie [link widoczny dla zalogowanych]
Może i modelek dużo ale to co robiłam to trwała, trwała, trwała, cięcie emerytek i końcówek. Ja nie wiem jaka Ty sobie diete wybralas.To czego ja sie trzymam to zalecenia fazy wprowadzajacej gdzie maka jest na absolutnym zakazie. cos bedzie musialo bo przeciez wszystkich nie zwolni gdzie znajdzie tyle ouob do pracy?? W ubiegłym tygodniu spadło tylko 0,9kg, bo 4 dni zastoju się przytrafiły. wole miec 160 cm i kazdego faceta niz 180 cm i zyrafe w zoo aaa no i tez sama siebie podziwiam za odwage Trzymajcie się
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 726
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 23:48, 07 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam
 
1 p─Öczek zielonej pietruszki
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszcie na maila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skad wiec taka otylosc i choroby?? [link widoczny dla zalogowanych] jak tak, to napiszcie adresy, bylabym baaaaardzo wdzieczna!
) Filip - syn Patrycji Markowskiej ja tez jestem ciekawa!!!! a co do badan to wsyztsko pomyslnie. Owulację miałam ok.11 więc nie czekam dłużej. [link widoczny dla zalogowanych]
Studiowa┼éam pedagogike resocjalizacyjn─ů-je┼╝eli tak Cie to bardzo interesuje. a, jeszcze jedno;p w szczecinie jest swietne studio laseerowe... Rozumiem,ze sie wstydzisz, ale jesli chcesz byc szczupla, musisz przelamac swoj wstyd. Lady Pank - To co mam Nie dziala ten link!!! Jedno wiem na pewno,nigdy ju┼╝ nie zrobi─Ö test├│w ci─ů┼╝owych bo wiele razy mnie oszuka┼éy.Za dwa tyg ide do kontroli to dam zna─ç co i jak.Pozdrawiam i zdr├│wka ┼╝ycze! I to mnie najbardziej zastanawia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(mysle ze spokojnie moglaby byc) jesli pompowany materac - to mysle ze za miekko.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Ökuje za rade buziaczki wspomne ze kilka lat temu mialam torbiel ok.7 cm-i mialam ja usunieta operacyjnie...a i jeszcze mam stwierdzone PCO-jajnikow...nie wiem czy teraz mam czekac jeszcze m-ac, czy moze lepiej zmienic lekarza....
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]
b.londynka --> sorki, mo┼╝liwe, ┼╝e moje info nie s─ů w pe┼éni prawdziwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Upstrzy┼éam ca┼é─ů drog─Ö za sob─ů... [link widoczny dla zalogowanych] Pa laseczki mi┼éego dnia wam ┼╝ycz─Ö, do zobaczenia popo┼éudniu
My┼Ťla┼éam o chirurgu kosmetycznym, ale czytaj─ůc opinie, ┼╝e bliznowiec mo┼╝e powr├│ci─ç zaczynam si─Ö zniech─Öca─ç, ┼╝eby nie wywali─ç tysi─ůca w b┼éoto... widac jaka inteligenta jest zalozycielka topicu heheh tak jak doda he koniec z paj─ůkami Koalami┼Ť, ale to poczucie ma si─Ö jak uda┼éo si─Ö z tego bagienka wsp├│┼éuzale┼╝nienia wyj┼Ť─ç. lecze sie wylacznie prywatnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Oktavka,wizyt─Ö mamna 13,a Ty? Czy to znaczy, ┼╝e miedzy czasie zarazi┼éam sie toksoplazmoz─ů? Podobno facet nie moze dojsc, gdy nie jest pewny czy owa kobieta jest ta z ktora chcialby stworzyc rodzine.. a co tu takie pustki ? wysz┼éam z tej ca┼éej apatii kt├│ra mnie ogarn─Ö┼éa Ca┼ée szcz─Öscie, bo naprawd─Ö potrzebuj─Ö si─Ö zmobilizowa─ç (sesja ). A mo┼╝e nie id┼║ przez t─ů ka┼éu┼╝─Ö...Zab┼éocisz sobie butki, daj ja ci─Ö przenios─Ö . no i troszeczke to endo mnie zalamalo...zastrzyk juz czeka do nastepnego cyklu...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz cel to 15 do sierpnia
[link widoczny dla zalogowanych]
przyznaję, jest ładna. 65 minut orbi i skalpel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dolacze je do skalpela i mysle, ze bedzie git ;D [link widoczny dla zalogowanych] Rozbij to sobie na 4-5 porcji zebys nie byla glodna i przetrwaj
Chcia┼éabym znale┼║─ç przyjaci├│┼ék─Ö na wsp├│lne spotkania i d┼éugie rozmowy przy kawie, herbacie, winie i ciachu np na wsp├│lne przegl─ůdanie sklep├│w, czy jak─ů┼Ť rekreacj─Ö np. dodam ze ja musze zgubic 20kg!!!! piszcie b┼éagam! Strach przed tym paj─ůkiem jest ca┼ékowicie nieuzasadniony - jego jad jest s┼éaby, w dodatku tylko wi─Öksze osobniki s─ů w stanie przebi─ç sk├│r─Ö doros┼éego cz┼éowieka. czy lepiej np. [link widoczny dla zalogowanych]
ja dopiero 4 dzien ja stosuje ale juz mam do┼Ťc jajek Fuj:! Od niedawna wsp├│┼é┼╝yj─Ö i jestem w─ůziutka, a mog─Ö aplikowa─ç nawet na stoj─ůco. S ─ů s┼éabsze ni┼╝ prawdziwa ko┼Ť─ç i wyd┼éu┼╝aja o klika cm (nie wiem ile dok┼éadnie max mo┼╝na). jako┼Ť tak sie utar┼éo ┼╝e paj─ůk jest obrzydliwy a np biedronka fajna a tak na prawde w naszym klimacie nie wynika to z ┼╝adnych sensownych przes┼éanek tylko jakiego┼Ť g┼éupiego przyzwyczajenia Taka bulwa pe┼éna krwi i ropy, przykrywaj─ůca to miejsce, gdzie paznokie─ç wrasta. Ja po tych wszystkich grzechach kg do przodu -na w┼éasne ┼╝yczenie! Piszcie aby to forum nie upad┼éo bo jest super...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

~Czesc
[link widoczny dla zalogowanych]
alkoholik nie przestaje być alkoholikiem z momentem, gdy przechodzi na odwyk. Głodówka po której niewiele wystarczy do ponownego zepsucia byłaby bezcelowa...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy koszty porodu moga byc pokryte z ubezpieczenia medycznego meza?? [link widoczny dla zalogowanych] jelsi ratujesz chociaz czesc zeba to w zycciu nie rob przez sluzbe zdrowia - bedziesz czekac nie wiadomo ile i nie bedzie juz czego ratowac...
Dolegliwo┼Ťci mog─ů nieco z┼éagodzi─ç zio┼éowe nasiad├│wki np. Jeszcze 4 dni temu trzymalismy go za rece i sie zegnalismy, koniec byl pewny ale nieokreslony w czasie.... mam jeszcze pytanie do IVA... jak to zrobi─ç? Z moj─ů nieskaziteln─ů m─ůdro┼Ťci─ů postanowi┼éam to zrobi─ç sama, ku nieszcz─Ö┼Ťciu moich w┼éosk├│w i co zrobi┼éam?? [link widoczny dla zalogowanych]
Drogie Panie polecam wynaj─ů─ç do tego firm─Ö, kt├│ra zajmuje si─Ö czyszczeniem z ┼éadn─ů stron─ů szkoda straconego czasu i pieni─Ödzy. te┼╝ \wybiegane\ co dzie┼ä. jesli ktos chce pogadac latwiej mi na gg 2590242 pozdrawiam ..... Kolejna wizyta w 11 tygodniu. wierzysz to w tablicach matematycznych sprawd┼║ definicje tych element├│w kombinatoryki po uko┼äczeniu zabieg├│w kupi┼éam ma┼Ť─ç dermatix kt├│ra r├│wnie┼╝ mi pomog┼éa i to bardzoo!!!!!!Cena jest do┼Ť─ç wysoka ale ma┼Ť─ç jest bardzi wydajna i wystrczy┼éa mi na 2 mies. 9d61ba294548c86488827fdf439e4261 [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/ConeAlexandro/baclofen [/url] [url]http://del.icio.us/TorianDave/coreg [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/IssacGrady/celebrex [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/CipollaConrad/amoxicillin [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 25ca08d34c57ddab6bedef52eb47ce51
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serwis informacyjny Strona G│ˇwna -> Tusze do rzŕs
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin